18 Kasım 2015 Çarşamba

The Body Shop Drops of Youth


Bu krem şimdiye kadar gördüğüm en farklı yapıya sahip krem, bembeyaz, yüzeyi pürüzsüz, çok akışkan gibi duran ama parmakla almaya çalışınca parmağın ucuna transfer olmayan (sanıyorum spatula ile birlikte satılmasının sebebi de bu ) jöle gibi bir yapısı var, anlatmak zor ancak, mağazaya yolunuz düşerse yapısına bir bakın derim, oldukça ilginç.

İlk kullandığımda yüzüme ve boynuma sürmemin haricinde nem versin bakalım nasıl gelecek diye dudağıma da sürdüm ve dudağıma bir daha sürmemeye karar verdim çünkü ürün çok yapışkan, rahatsızlık hissi verdi. Yüzüme krem sürdüğümde hep kalanı ellerime yediririm ancak bu kremi sürünce ellerim de yapış yapış olduğu için hemen gidip ellerimi yıkamak zorunda kaldım. İlk sürüşümde çok kuru olan yanak bölgemde hafif bir kaşıntı ve ağırlık hissettim ancak sonraki uygulamalarda böyle bir durumla karşılaşmadım.
Ürünün yorumlandığı bazı bloglarda ciltte sivilcelenmeye neden olduğu yazılmıştı ancak benim cildimde herhangi bir sivilcelenmeye sebep olmadı. Daha önce kullandığım Skin Ceuticals serumun ciltte bıraktığı hisse bu kremin bıraktığı hissi ilk sürdüğümde çok benzetmiştim, o serum da cilde sürüldüğünde ciltte yapış yapış bir his bırakıyordu. O serumdan memnun kaldığım için bu kremden de benzer sonuçlar bekledim ve kullanmaya devam ettim. Uyumadan önce sürülüp yatılabilecek bir krem değil uyumadan en az bir saat önce sürmek gerekiyor ki yapışkanlık hissi biraz azalsın ancak benim kullandığım Kiehl's nemlendirici de bu kadar olmasa da yastık kılıfıma yapışıyor o nedenle kremin yastığa yapışmasına çok takılmadım.

Kremin fark ettiğim olumlu yönlerinden biri ciltteki yenilenmeyi desteklemesi, sivilcelerin daha hızlı iyileştiğini gözledim ve herhangi ek bir ürün kullanmadığım için etkiyi bu ürünle bağdaştırdım ve diğer olumlu özelliği ise benim için çok önemli olan konu olan kokusu: Buram buram kokmuyor ve rahatsız etmiyor.

Sabah uyanınca mutlaka yüzümü yıkıyorum ve ne yazık ki yüzümü yıkayıp kurulayınca bir gerginlik hissi oluyor, ardından nemlendirici veya güneş kremi uyguluyorum.

Genel olarak yapışkanlık hissi dışında bir rahatsızlık vermeyen ve ciltteki iyileştirici etkisi haricinde çok önemli etkisini görmediğim bir ürün oldu. Cildi yağ dengesini bozması, sivilcelendirmesi gibi bir olumsuz yönüyle karşılaşmadım. kutu bitinceye kadar kullanırım ancak tekrar tekrar alabileceğim kadar fayda sağlamadı ne yazık ki.


Ürünün içeriği ise yukarıdaki fotoğraftaki gibi.

B.





1 yorum: