2 Mayıs 2014 Cuma

Sivilcelerle Mücadele


 
Sivilcelerime savaş açmış bulunuyorum. Yüzüm resmen bir mayın tarlasına dündü ve bu durumdan hiç hiç menün değilim. Belirli periyotlarla buradan gelişmelerle ilgili yazılar yazacağım. Sağdan sola kullandığım ürünler: Dermalogica Precleanse Makyaj Temizleme Yağı, YSL Top Secrets Peeling, Dermalogica Special Cleasing Gel, Dermalogica Daily MicroFoliant, Dermalogica Active Moist, Neostrata Göz Kremi, Differin Sivilce Kurutucu Krem.
 
Akşamları makyajımı Dermalogica Precleasnse Makyaj Temizleme Yağı ile temizledikten sonra sağdan sola doğru sıraladığım şekilde bu ürünleri kullanıyorum.
 
Sivilcelerinizden kurtulmak için siz neler uyguluyorsunuz? Tavsiye edebileceğiniz ürünler neler acaba?
 
Sevgiler,
 
B.

4 yorum:

  1. Uzun bi süre sivilce ilaçları kullandım benzamycin,cleocin t,eritretin kullandıklarımdan sadece bikaç tanesi :)
    Şu an sadece İmex'i kullanıyorum sivilcelerimi gerçekten kurutuyor bittikçe aldığım tek ilaç.
    Doktor tavsiyesi üzerine kullanmanızı öneririm yine de.Herkesin cildi farklı herkeste farklı etki yapıyor çünkü.

    Yüzünüzü çok sık yıkamayın günde en fazla 2 kere yıkanılması öneriliyor.Ciltteki yağları kirleri atalım derken yağ üretimi hızlanıyor aksine bu da sivilce oluşumuna sebep veriyor..İnşAllah sivilceleriniz en kısa sürede geçer iyi günler dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de günde iki kez yıkıyorum gerçekten dediğiniz gibi yağ üretimi hızlanıyor yoksa. Imex kreme bakacağım, çok teşekkürler :)

      Sil
  2. ben de kendimi bildim bileli sivilcelerle mücadele ediyorum dermologica serisinin maskesini kullanmaya başladım 'sebum clearing masque' bir de clindoxly kullanıyorum. yalnız benim yüzümün bir kısmı çok kurumaya meyilli bu clindoxly ve differin gibi ilaçları nemlendiriciden sonra kullanabilir miyiz ? siz nasıl yapıyorsunuz ? umarım sivilcelerden kurtuluruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de cildimin bir kısmı çok kuru yıkadıktan sonra inanılmaz geriliyor o nedenle yıkar yıkamaz nemlendirici sürüyorum. Nemlendiricinin cilt tarafından emilmesini bekledikten sonra da uyumadan önce sivilce kurutucu kremi sivilce olan bölgelere lokal olarak uyguluyorum. Umarım hayırlısıyla kurutuluruz sivilcelerimizden :)

      Sil