1 Ekim 2013 Salı

Mürdüm ve Siyah Tonlarında Gölgeli Makyaj


 
 
Gölgeli makyajın yaparken en kritik husus uygulanan her rengin uygulama sonrasında iyice dağıtılması, renk geçişleri arasında sert çizgilerin karıştırılarak yok edilmesi kesinlikle.
 
Bu makyajda Maybelline On and on Bronze adlı krem farı tüm göz kapağına dağıttım. Ardından Sephora'nın mürdüm rengi Jumbo göz kalemini gözün dış kenarından başlayarak orta kısımlarına kadar dağıttım. Gözün dış köşesine son olarak siyah Sephora farı sürüp dağıttım.
 

 
 
Son adımda ise Maybelline Jel Eyeliner ile kuyruklu bir eyeliner çektim ve fırçada kalan eyelinerı alt kirpik diplerine uyguladım.
 
Kaş altını aydınlatmak ve kaşların kalkık görünmesini sağlamak için Sephora'nın beyaz göz kalemini kaşın altındaki hat boyunca sürdüm ve dağıttım.
 
 
Bu makyaj uygulaması için modelim olan canım arkadaşım M.'ye teşekkürlerimi sunuyorum :) 
 
Sevgiler,
 
B.

10 yorum:

  1. GÖLGELİİ KISMINI BİR TÜRLÜ YAPAMIOYURM NEDENSEE =) TEBRİK EDİYORUM O YÜZDEEN ♥ =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alfabenin E Harfi, yakın zamanda anlatalım bir dumanlı makyaj yazısı yazacağım umarım o yazı faydalı olur :)

      Sil
    2. aa evet hiç yok demem =) bekliyoruuz takipteyiiz =)

      Sil
    3. En kısa zamanda hazırlayacağım :)

      Sil
  2. çok güzel olmuş canım göz makyajın

    YanıtlaSil
  3. Blogunuzu biraz önce instagramda gezinirken rastlayıp keşfettim ve hemen takibe aldım:) bana da beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin Ece :) Hemen bakıyorum bloğuna :)

      Sil
  4. Çok başarılı..Süper olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülşah, çok teşekkür ederim, böyle yorumlar almak çok güzel :)

      Sil