28 Eylül 2013 Cumartesi

Tırnaklarda Penguenler!




Bugün tırnaklarımıza penguenleri konuk ediyoruz, baktıkça insanı mutlu eden sevimli penguenleri :) Siyah ojeyi iki kat sürdükten sonra beyaz oje ile tırnaklarımıza "V" şekli çiziyoruz. Ardından penguenin beyaz kısımlarını oluşturacak şekilde tırnağımızı beyaz oje ile boyamaya başlıyoruz. Sonra penguenlerimizin gözleri için siyah noktalar çizip siyah noktaların üstüne farklı büyüklükte iki beyaz nokta konduruyoruz. Penguenlerimiz bize ışıl ışıl gözlerle bakmaya başlıyorlar böylece. Son adımda ise penguenlerimize sarı oje ile burun yapıyoruz. 



Kullandığım siyah oje Flormar Supershine 40 numara, beyaz oje Flormar 310 numara, sarı oje ise Flormar Supershine 41 numara.

Penguenli manikürü nasıl buldunuz?

 İyi hafta sonları :)

B.

14 yorum:

  1. Penguenleri bayılıyorum belgesellerde falan ! çok şirin olmuşlar kii !!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Madame Kokoş :) Ben de pek penguenlerin çok sevimli olduklarını düşünüyorum :)

      Sil
  2. cok sevimli buldum harika olmus ojelerin:) sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Yaa yetenek sanat bu ellerine saglik cooook sekerrr olmus :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle yorumlar almak harika hissettiriyor, çok teşekkür ederim MissPoine :)

      Sil
  4. çok eğlenceli olmuş:) ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. ooffff ne güzel olmuş bunlar böyleee :) Ellerine sağlık canım bayıldım. Ben de deneyeceğim sayende ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Endlesssharing, çok kolay yapması denemelisin bence de :)

      Sil
  6. tek kelime ile bayıldım. emeğinize sağlık
    blogunuzu izlemey aldım. benimkine de beklerim. makyajdenizi.blogspot.com.tr
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Hemen ziyaret edeceğim bloğunuzu :)

      Sil