24 Eylül 2013 Salı

Lorael Nude Magique BB Cream

Sevgili Takipçiler,

Bir önceki yazıda bahsettiğim Orta Avrupa turumda bir iki kozmetik ürün aldığıma değinmiştim. İşte onlardan geriye sadece Almanya Rossmann'dan aldığım bu BB Cream kaldı, bana da size tanıtması düştü :D

Eski bir ürün olmasına rağmen Türkiye'de satışa çıkmamış bu nadide BB. Nedenini bilmemekle birlikte denediğim 2. en iyi BB krem olduğunu söylemek isterim. 1. si ise Sephoralarda satışa sunulan Kore markası Erborian'ın BB kremidir ve öyle kalacak gibidir. Şimdi resimdeki ürünümüze dönersek öncelikle beyaz bir krem gibi görünen ürün dağıttıkça renk vermeye başlıyor.

3 farklı tonu olan ürünün ben orta koyulukta olanını seçtim çok da iyi ettim. Fazla dağıtılmamış hali aşağıda elimin üstünde göründüğü gibi, cilde yedirildiğinde ise yağlı bir his bırakmıyor. Son derece naturel bir görünüm sağlıyor. Örtmesi gerektiği kadar kusuru örtbas ediyor, özellikle sıcak günlerde fondotenin verdiği tabaka hissinden bizleri koruyor. Ancak sanki fazlaca kullanmak gerekiyor. Elime sıkmış olduğum ürünün 5-6 katı kadarı ancak yüzüme yetiyor. Yoğunluğu yeterli değil mi acaba bilemedim doğrusu:S En son denediğim Erborian markasının minik bir mercimek tanesi tüm yüzü fondoten kapatıcılığıyla kaplamaya yetiyordu. Ondan sonra Nude bana fazla hafif gelmiş olabilir. 

Kısaca makyajı sabitleyip doğal bir görünüm elde etmek için ideal. Fiyatı da denk geldiğim indirim sayesinde 4 Euro kadardı (normalde 7 Euro). Ürüne bir yerlerde rastlarsanız ya da artık ülkemize getirmeye karar verirlerse deneyin der, sevgilerimle başka yazılara beklerim :D

M.

2 yorum: