13 Eylül 2013 Cuma

BİTENLER


Biten ürünlerle ilgili yazı yazabilmek için boş kaplarını atmayıp sakladım her zamanki gibi ancak bir türlü fırsat bulamayıp yazılarını yazamayınca birikti de biriktiler. Gönül ister ki kutu kutu allıklar, farlar, pudralar, fondötenler bitsin fakat renkli kozmetik ürünlerini almak çok kolay, bitirmek çok zor :)
 
Çekilişimize katılmayı lütfen unutmayın diyor ve ürün yorumlarına geçiyorum :) (Çekiliş yazımıza buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz)

 
Elseve Arginine Direnç Dökülme Karşıtı Şampuan: Aralıklarla kullandığım, mucizeler yaratmasa da iyi bir şampuan. Saçların birbirine dolaşmalarına neden olmuyor, saçı kurutmuyor, saç kolay taranıyor. Dökülme konusunda olumlu bir etkisini görmedim ne yazık ki.
 
Elseve Kırılma Karşıtı Onarıcı Şampuan: Bu şampuanı bir daha almayı düşünmüyorum çünkü saçımdaki tüm nemi çekip aldı geriye cansız kupkuru saçlar kaldı her ne kadar yıpranmış saçları onarmayı vaat etse de bu vaadini yerine getirmiyor.
 
Palmolive Duş Jelleri: Her zaman kullandığı ve kullanmaya devam edeceğim duş jelleri. Farklı markaların duş jellerini denemiş olsam da benim için en iyi seçenek Palmolive'in duş jelleri.
 
Down Under Naturals Güçlendirici Saç Kremi-Boyalı ve İşlem Görmüş Saçlar İçin: Bu saç kremi çarpmada biri, toplamada sıfırı temsil edebilecek türden bir etkisiz eleman :) Ne saçı iyileştiriyor ne de bir zararı var. Ortalama bir saç kreminden farkı yok. İyi tarafı kolaylıkla durulanıyor olması.
 
Pantene Normal ve Kalın Telli Saçlar için Şampuan: Bu şampuan da saçlarımın dolaşıp birbirine geçmesine neden oldu, bir daha almayacağım bir ürün.
 
Wella Pro Series Şampuan-Nem Terapisi: Bu şampuanı değerli takipçilerimizden sevgili Ceyy'in tavsiyesi üzerine aldım, gerçekten güzel bir şampuan. Vaat ettiği nemi gerçekten saçlara veriyor bu nedenle tavsiye ederim. Kolay durulanıyor, kokusu güzel, saçları dolaştırmıyor ve dediğim gibi saçlara nem veriyor.

Bioderma Sensibio H2O Micelle Solution: Bioderma'nın bu ürününü çok seviyorum. Makyaj temizleme konusunda çok başarılı. Geçenlerde iki tane daha alarak yedekledim, bittikçe tekrar tekrar alacağım bir ürün. Makyajımı bu ürünle temizledikten sonra yüzümü yıkıyorum, oldukça kullanışlı ve güzel bir ürün.
 
Nivea Soft Nemlendirici Bakım Kremi: Ellerimde yağlı hissi bırakan kremlerden hoşlanmadığım için bu kremi de çok memnun olarak kullanmadım. Çok çok yağlı bir his bırakmıyor ancak beni rahatsız etti.
 
Nivea Dry Comfort Stick Deodorant: Hafif bir kokusu var, Nivea'nın stick deodorantlarının hemen hepsini beğenerek kullanıyorum, tavsiye ederim.
 
Parmex Aseton: Çok severek kullandığım bir aseton ancak geçenlerde bir blogger arkadaşın bilgisayarının üstünde Parmex asetonlu pamuk kalınca bilgisayarın yüzeyinin bir kısmını erittiği ile ilgili yazısını görünce bu kadar güçlü olması şaşırtıcı geldi.
 
Inglot Oje Çıkarıclar: Inglot indirimi döneminde 10 TL'ye bir kaç kutu almıştım. İyi ki de almışım, çok güzel bir ürün. Ojeyi kolayca temizliyor ve tırnaklara bakım yapıyor. Ojeyi çıkardıktan sonra ayrıca tırnak etlerine tırnaklara bakı yağlara sürmeye gerek kalmıyor.
 
Elmex Diş Macunu: Burada satan bir yer görmedim ancak görsem alırım, güzel bir diş macunu. Baskın bir tadı yok, güzel temizliyor ve ağızdaki ferahlık hissi uzun süre devam ediyor.
 
İpek kare pamuklar: Pamuk kalitesine diyecek hiç bir şeyim yok ancak kare şeklinde olması nedeniyle çok rahat kullanamadım, en rahat disk şeklindeki pamukları kullanıyorum.
 
Flormar 321 Numara Oje: Yapısı bozulduğu için kalan kısmını kullanmadım, güzel bir kırmızı.
 
B.

4 yorum: