14 Ağustos 2013 Çarşamba

Yves Saint Laurent-Teint Resist Fondöten


 
Akli melekelerimi yitirdiğim bir günde Sephora'dan YSL'nin fondötenini, rimelini, pudrasını, göz altı kapatıcısını ve peelingini almıştım. Derseniz ki "Hangisinden memnun kaldın?" hiç birini mükemmel bulmadım bazılarını ise almasaymışım daha iyi olurmuş. Rimelin yazısına buradan ulaşabilirsiniz dedikten sonra fondötenle ilgili yorumlarıma başlayabilirim.

 
Adını fondöten koymuşlar ancak ben bu ürünün fondöten kelimesinin anlamını karşıladığını düşünmüyorum çünkü bir renkli nemlendiriciden hallice. Ciltteki renk eşitsizliklerini kapatıyor, çok çok güzel ışıltılı sağlıklı görünen bir cilt elde etmenizi sağlıyor ancak eğer ki kapatıcılık istiyorsanız kesinlikle uzak durunuz sevgili hanımlar :) Sivilcelerin üzerini kesinlikle kapatmıyor ince bir tabak halinde sürüldüğünde. Ben bu tip ürünlerde tek pompalık ürünü bütün yüzüme uygularım ancak bu fondötende iki pompa kullanıyorum. Ancak dediğim gibi sivilcelerimin görünümünde bir hafifleme olmuyor sadece renk eşitliyor ve ışıl ışıl bir görünüm veriyor. Eğer sivilce probleminiz yoksa, sadece renk eşitlemek ve ışıltılı bir cilt elde etmek için bir ürün arıyorsanız kullanılabilir. Bu şekilde bitiriş sağlayan bir çok ürün varken buna bu kadar vermek ne kadar doğru olur bilemiyorum, tabii.
 
Çimen gibi bir kokusu var sürerken kokuyu alıyorsunuz bir süre sonra geçiyor koku hassasiyetim yüksek olmasına rağmen beni rahatsız etmedi ancak bahsetmekte fayda var, hoşlanmayacaklar olabilir. Üzerine pudra geçmeden kalıcılığının nasıl olduğu konusunda bir yorum yapamıyorum çünkü dediğim gibi kapatıcılığı iyi değil ve pudra ile kapatıcılık sağladım. Üzerine pudra uygulamadan kullanırsam kalıcılığı hakkındaki yorumumu ekleyeceğim.


 
Ürünün içeriği bu şekilde alkolden sülfata, sülfattan parabene, parabenden gliserine kadar her şey var :) Yüzdeleri yazmadığı için bir yorumda bulunamıyorum ancak konusu gelmişken söylemeden geçmeyeyim, nette gliserin maskelerinin tarifleri dolaşıyor yaparsanız da lütfen güneş ışığına maruz kalmayacağınız bir zamanda yapın çünkü gliserin ve güneş ışığı bir araya geldiğinde cilt lekesine neden olur.

 
Ürünün az yayılmış ve dağıtılmış halleri bu şekilde. Işık farkından dolayı üçüncü resim çok farklı çıkmış noramlde öyle bir değişikliğe neden olmuyor elbette, dağıtıldığında nasıl olduğunu gösterebilmek amacıyla ekledim.
 
Sonuç olarak benim bir defa daha almayacağım bir fondöten. Eğer sadece cildinizdeki renk eşitsizliklerini gidermek ve ışıltılı, sağlıklı bir cilt görünümü elde etmek isterseniz ve fiyatı da önemli değil derseniz bir seçenek olabilir.
 
Sevgiler,
B.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder