20 Ağustos 2013 Salı

Yves Saint Laurent-Matt Touch Compact Foundation



Bugünkü konuğumuz YSL Matt Touch Compact Foundation. Ambalajına gerçekten diyecek hiç bir söz yok. Ürün altın rengi bir kapta ve kadife bir kese ile satışa sunuluyor. Bakmak bile mutlu ediyor insanı :)

 
Ürün pudra formunda, içinde kendi süngeri var. Bugüne kadar hep süngeri ile uyguladım, bir şikayetim olmadı. Hazır sünger demişken süngerlerin sık aralıklarla yıkanıp temizlenmedikleri takdirde büyük tehlike arz ettiklerine ve süngerlerin temizliklerine çok önem göstermemiz gerektiğine de değinelim.
 
Ürün yağlı, karma ciltler için uygun kuru cilt tipinin kullanması için ise nemlendirici ile desteklenmesi gerekiyor. Ayrıca ürünü kullanmadan önce cilde peeling yapmış olmak önemli çünkü pul pul görünmesine sebep oluyor. YSL fondötenin (yazısına buradan ulaşabilirsiniz) ardından hep bu ürünü kullandım şu anda yarı yarıya bitmiş durumda.
 
Kapatıcılığı orta, kalıcılığı ise bence çok çok iyi. Yüzünüze hiç bir şey sürmemişsiniz gibi bir etki bırakmıyor, elbette sünger yerine fırçayla uygulanırsa daha soft bir görünüm elde edilebilir ancak benim için sorun olmadığından süngerle uygulamayı tercih ediyorum.
 
Fondöten üzerine ya da tek başına uygulamak mümkün her iki şekilde de çıkan sonuç memnun edici. Aşağıda ürünün swatchlanmış hali var, ince bir yapısı var ve kuruluktan dolayı oluşan görüntüyü gösterebilmek amacıyla nemlendirici kullanmadan direk pudrayı uyguladım.

 
Beş üzerinden üç alabilecek bir ürün benim için ne mutlaka deneyin diyebilirim, ne de alırsanız pişman olursunuz diyebilirim. Söyleyebileceğim tek şey daha makul fiyatlara aynı kalitede ürünler bulmak mümkünken bu ürüne bu kadar kaynak ayırmak konusunun iyice değerlendirmesi gerektiği :)
 
Sevgiler,
B.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder