26 Temmuz 2013 Cuma

Sephora Waterproof Eyeliner-Flashy Ultra Brown 16 Numara


Size bugün Sephora'nın bizlere olan bir lütfundan bahsetmek istiyorum :) Bu kalemlerin hem ince hem de kalın formda olanlarını çok beğendim. Kalıcılıkları, renk vermeleri gerçekten iyi. Kalın formda olanların sabitlenmeleri çok çok daha iyi yakında onların da yazılarını yazacağım.

 
Kalemin uç kısmını dilediğiniz inceliğe getirmek mümkün, ben Swatchlarken ucu bayağı kalınlaşmıştı ancak buna rağmen sürmesi çok kolay. Kullandığım en kolay sürüşü olan kalem, hem çok yumuşak, sürerken kesinlikle gözünüzü rahatsız etmiyor hem de yumuşak olmasına rağmen yamulmuyor, dağılmıyor, bulaşmıyor.

 
Göz makyajımda kullandığım ürünler ise bu şekilde. Sephora indirimlerinden bulursanız kaçırmamanızı söyleyebileceğim bir ürün, denemeye değer.
 
İyi hafta sonları diliyorum, sevgiler.
 
B.

4 yorum:

  1. Sephora'nın kalemlerini çok beğeniyorum,bu renkte çok güzelmiş.Güzel gözlerinde çok hoş durmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım, o senin güzelliğin :)

      Sil
  2. göz makyajın kadar kirpiklerin de çok güzel görünüyor ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Rimelimden pek memnun değilim ama ne yazık ki biraz daha hacimli olsun diye bir kat daha sürsem kirpiklerimi yapıştırıyor birbirine :(

      Sil