26 Mayıs 2013 Pazar

Göz Makyaji

Degerli Guzellik Tutkunlari,

Cumartesi aksami disari cikmadan once turuncu saclarima turunculuk kattim, sonrasinda geldim bir bronz makyaj yapayim dedim. Sevgili B Lorael Bronzeri gecenlerde far gibi kullanmis. Bayildim da bayildim, bronzeri hediye olarak kaptim:) asagidaki makyaji yaptim.
Kaş altında The Balm Shedy Lady beyaz far ve Merry Lou var, tum goz kapagimda bronzerin tam ortasinda yer alan krem ton var, sonrasinda The Balm'in fircasini aldim karistirma kismiyla bronzerin tam kahve kismina bir parca buladim ve kapakla ust kemik arasina bir daginik golgeleme yaptim. E tabi ayni tonu göz altında da ince şerit halinde kullandım. Kalem olarak Yves Rocher'in asansörlü kalemi bu aralar favorim.


Tam kömür karasi ve akmıyor. Tavsiye edilir!!!Rimel olarak da Lorael 4D kullandim. Evet bu makyaja kahve kalem giderdi, ama ben mutlu olamiyorm siyah kalemsiz a dostlar:) Iste benden bir küçük makyaj denemesi:) Begenenler denesin, o da neymis diyenler baksin gecsin:) Iyi haftasonlari güzeller güzeli takipciler...
                                                          M.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder