16 Aralık 2012 Pazar

Inglot 705 Numara Mat Oje ve Dry&Shine Oje Kurutucu

 
Dünkü yazımda Inglot'un mat serisinden 705 numaralı ojeyi aldığımdan bahsetmiştim. Kabındaki ile aynı şekilde durmuoyor tırnakta, daha farklı ancak beğendim tırnaktaki rengini de.

 
Tek kat halinde uygulanınca yukarıdaki gibi gayet kötü görünüyor, ilk katta opak bir görünüm vermiyor.

 
Üstteki resimde iki kat sürülmüş ve üzerine Dry&Shine uygulanmış hali var. Dry&Shine oje kurutucuyu çok çok beğendim anında kurutuyor. Ürünün bir diğer avantajı ise damlalıkla uygulanması her tırnağa birer damla damlatılıyor ve ürün tırnağa yayılıyor, çok pratik.
 

Yukarıdaki resimde ise Dry&Shine'ın elimden yıkanıp çıkarılmış hali, oje mat seriden olduğu için Dry&Shine yıkanınca mat hali ortaya çıktı. Çok çok mat olmadığı için idare eder diyerek üzerine parlatıcı sürmedim.
 
İyi pazarlar :)

B.

2 yorum:

  1. güzel bir ürünmüş keşke bende dün gittiğimde alsaydım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özge, ojeyi bugün mat kullandım ancak mat halini pek beğenmedim sonradan artık parlatıcı ile kullanacağım. Dry&Shine artık sürekli alacağım bir ürün, çok çok beğendim. Normalde ojelerimi hep bozarım şimdi tek bir çizik yok çok sevdim. İndirim bitmeden bir kaç tane daha alabilirim.

      Sil