29 Kasım 2012 Perşembe

M'nin Yves Rocher Kampanyasından Aldıkları :D

Eveett.... Şimdi de sıra Yves Rocher'in yeni yıl kampanyasından aldıklarımda. 31 Aralık'a kadar sürecek kampanyayı kaçırmayın derim burada belirttiğim üzere %30 indirimin yanı sıra orjinal allık hediye, hem de herhangi bir alışverişinizde, fiyat limiti olmadan... Eee daha ne olsun dedim hemen yolumu Yves Rocher'e düşürdüm.


Bir göz kalemi alayım dedim, maksat hediyeyi kapmak ee kaparken de işe yarar bir ürün satın almaktı. Asansörlü, suya dayanıklı, sürümü yumuşak, hoş bir siyah kalem... Kullanmaya başladım ve memnun kaldım.
Allığa gelince; bayıldım... Sadece turuncu ve bronz tonlarda allıklar kullanabilen bir yapım var :D Yani aslında bakır-karamel saçlarım ve beyaza dönük tenim var ve bir de pembeyle rengime renk katmaktan kaçınan bir yapım :D Bundan dolayı gittim 6 ton seçeneğinden Teint Mat Rose-30 yazan allığı aldım. Rose mose demesine bakmadım, tam da aradığım doğal turuncu diye yaklaştım. Simi, ışıltısı, parıltısı (hepsi aynı şey oldu :D) yok doğal, günlük makyaj için ideal ve uygulama tahtası olan kolumdaki hali de aşağıda.


Ben buna doğal turuncu derim arkadaş, rose da neymiş, hangi rose? diye sinirlendim ve kaptım geldim tabii :D 
Hadi canlarım, ciğerlerim, takipçilerim(z) Bu hediyeler için gidin, üç-beş liraya bir ürün alın derim... Kalemin fiyatı bu arada 25 civarıydı 18 ödedim, indirimle birlikte sanırım. 
Herkese bol indirimli ve alışverişli günler dilerim...
M.

2 yorum:

  1. Merhaba, Bende gidiyim diyorumda KART şartımı varmış neymiş, kartsiz alinmiyormu? Sizin Bilginiz varmi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bildiğim kadarıyla sadece önceden kart sahibi olanlara allık hediyesi varmış Gülgüzeli :(

      Sil