29 Kasım 2012 Perşembe

Bu da M.'nin Sephora Alışverişi

Merhaba Sevgili Güzellik Tutkunları,

Sizlerle ard arda indirim haberlerini paylaştık. Canım dostum B. kadar sıkı bir kozmetik takipçisi ve akabinde indirim çılgını olmasam da ben de bir kaç şey kaptım o dayanılmaz kozmetik şenliklerinden... Haydi bir de benimkilere bakalım :D


Sephora'daki eskisini getir yenisini yüzde 40 indirimle götür kampanyasına iki bitmiş ruj götürdüm ve bir Sephora mineral pudra ve bir adet de nude tonlarını en iyi şekilde yansıtan ruj kaptım. Mineral pudram bir anda elim ayagim oldu. Kopkoyu sivilce izini dahi kapatabilen bir pudra, hem de fondotene gerek duymadan. Süngerinin bu siyah kısmı daha kalın bir tabaka halinde bir uygulama için uygun, arkası beyaz olan süngerin diğer yüzeyi ise daha doğal bir uygulama sağlıyor. Fiyatı 35 TL civarı idi ben %40 indirimle neredeyse yarı fiyatına almış oldum. Paraben içermeyen ürün, tüm cilt tiplerine uygun ve yağsız. Bu renk ise medium 26 olarak geçiyor.


Ruja gelince.... Bu günlerde sıkça karşılaştığımız ten rengi dudaklara sahip olmak istiyorsanız, koyu göz makyajınızı dudaklarınızla gölgelemekten kaçınıyorsanız, sezonun modası bordo rujlara inat geri planda kalan dudaklardan hoşlanıyorsanız ideal. Ben uzun süredir böyle bir renk arıyordum, kalıcılığı oldukça iyi, rengi Honey :) Hos bir kokusu ve tadı var, en son Body Shop Nude ruj denememden sonra çölde su bulmuşa döndüm. Body Shop rujlarının genelinde rastlanılan o iğrenç, acı tattan sonunda kurtuldum (malum rengi uğruna katlanıyordum :)


Her bir tarafında başka bir ürün denenmiş elimde turuncuya dönük çıkmış olsa da aslında ten rengini daha çok andıran bu Honey'i ben dudak kenarlarında minik pembe ruj dokunuslarıyla kullandım, kendimce gölgeli dudak yaptım, bir Bülent Ersoy edasıyla ama oldu sanki ya :D Bir gün çekip yayınlayayım. Bu arada ruj da 25 TL civarıydı ve yine %40 indirimle aldım.

Şimdi ikinci alışverişimize geçelimm canlarım....

M.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder