19 Eylül 2012 Çarşamba

Nazlı Ünsal - Bir Köşe Yazarı ve Go Girl

Öncelikle bu daha önce yazmadığımız türde bir yazı. Sizlere bir dergiyi, bir köşe yazarını ve onun köşesini tanıtacağım: Go Girl, Nazlı Ünsal ve Go Girl dergisinde Nazlı'nın Köşesi. Nazlı gencecik, bıcır bıcır konuşmasıyla hayat saçan, neşe ve heyecan dolu bir genç kız; aynı zamanda kalemi çok kuvvetli bir köşe yazarı ve hatta yönetici. Yazılarını, twitlerini okurken Nazlı'daki yeteneği fark etmemek imkansız.


Gördüğünüz gibi kendisi çok da güzel =). Bu ay ki yazısında okulların açılacak olmasından bahsetmiş. Ben dergiyi bu ay çıkar çıkmaz aldım. Bu ay Go Girl Süpriz Hediye paketi hediye ediyor.


İşte bana çıkan hediyeler bunlar. Bunun yanında bir çok ünlü ismin posteri de hediye olarak veriliyor. Mesela 1D, Justin Bieber, Katy Perry, Selena Gomez ve Pink posterleri bunlardan en kocaman olanları. Go Girl tam bir gençlik dergisi içerisinde ünlülerle ilgili güncel neredeyse tüm haberlerden bahsedilmiş. Eğlenceli testler ve bol resimli, rengarenk röportajlar var. Ben özellikle Bloggerlara 4 sayfa ayrılmış olmasına çok sevindim. Bu sayfaları da severek okudum. Görüşlerine yer verilmiş bloggerlarsa hepimizin tanıdığı bloggerlar: Styleboom, Alışveriş Cini, Iconjane, Stylishtimes. Bu ay derginin kapağı ise şöyle:


Özellikle lise ve ortaokul gençliğinin ilgilerini çekecek çok şey bulacaklarını düşünüyorum. Derginin 5tl gibi bir fiyatı var. Nazlı'nın köşesi 36. sayfada. Twitter'da zaten 400'den fazla takipçisi var. Sizin de takip etmenizi öneririm. Ben Nazlı'nın gelecekte de çok iyi bir editör ya da köşe yazarı olacağına eminim. Son olarak En sevdiğim fotoğrafını koymak istedim =) Umarım kızmaz. Sevgiler...


S.

3 yorum:

  1. Benim gençliğimde hey girl vardı abonesiydim, go girl mü olmuş şimdi, yada yeni çıkmış:)) ne cok severdim verdikleri posterleri:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaa HeyGirl vardi bizim ortaokul lise yillarmizda sonradan da Cosmogirl cikmisti :) ayin son gunlerinden takip etmeye baslardim yeni sayi cikmis mi diye zaman ne cabuk geciyor :)

      Sil
  2. go girl dergisi cok güzel biz gençlere gore guzel :)

    YanıtlaSil