18 Eylül 2012 Salı

L'oréal Glam Bronze-Brunettes

 
 
Uzun bir aradan sonra karşınızdayım, hiç fırsat bulamadım yazı yazmak için bundan sonra sık sık yazabilirim umarım :) Bugün Loréal'in Glam Bronze pudrasından bahsedeceğim.
 
 
Bu pudranın iki rengi var biri esmerler için olan bu pudra, diğeri ise pembe tonlarında ve sarışınlar için.
 
 
Bu pudraya büyük anlamlar yükleyerek almıştım ancak beklentilerimi karşılayamadı ne yazık ki. Pigmentasyonunu beğenmedim, istediğim gibi renk vermiyor. Hafif bir bronzluk elde etmek için ideal desem de asıl sorunu içindeki altın ışıltının fazlaca abartılmış olması. Yüze sürüldüğünde paslı bir görünüm veriyor; bronzerlarda en sevmediğim özelliktir. Sağlıklı bir görünüm yerine yapay ben buradayım boya küpüne battım da geldim diyen bir görüntü oluşturuyor.
 
 
Çok çok hafif bir şekilde sürebiliyorum o zaman da bir anlamı olmuyor zaten. Geçenlerde far olarak kullandım, idare eder bir görüntüsü vardı ancak pigmentasyonu iyi olmadığı için belirgin bir duruşu yok.
 
 
 Ambalajı güzel, aynası ve alt taraftaki bölümde fırçası var. Fırçası da berbat, hiç bir işe yaramıyor :) Çok sert, kullanışsız.
 
 
İçeriği ise aşağıdaki gibi.
 
 
Burada daha farklı bir şekilde olan bir bronzerı satışta Loréal'in, bunun aynısını görmedim, iyi ki de yok. Fiyatını tam olarak hatırlayamıyorum 10-15€ civarındaydı galiba. Sonuç olarak ben bu bronzerı hiç beğenmedim, bir yerde karşılaşırsanız ve almayı düşünürseniz aman bir kez daha düşünün :)
 
B. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder