18 Ağustos 2012 Cumartesi

The Body Shop Kahverengi Göz Kalemi-02 Rich Brown

İşte yine ben M., kendimi hiç özletmiyorum :D The Body Shop'un kahve göz kalemini kullanıyorum uzun süredir ve neden paylaşmıyorum diye sordum kendi kendime. 


Kalem birazcık sert ancak kalıcı ve kahvesinin tonu tam da istediğim koyulukta. Ne siyah gibi ne de kahvelikten çıkıp bir karamelize hal almış modda. 


Sürer sürmez dağıttığınızda ancak aşağıdaki kadar dağılıyor. Yani anlaşılacağı üzere kalıcı ve akmıyor.


Bu kalemi tavsiye etmek nerden aklına geldi diye soracak olursanız :D Son yayınladığım kombini yaparken tam da bu renk bir kalemle makyaj yapılabileceğini düşündüm ve bir göz kalemi tutkunu olarak bendeki tonlara bir göz attım; işte bu!!!! dedim :D Bahsettiğim kombin burada. Gelmişken bir de ona göz atın isterseniz.


Kahve kalemlere gelince, smokey eyes modasının kahve ve bronz tonlarında yapılacak makyajlarının vazgeçilmezi bence onlar. Özellikle kalemi çektikten sonra hafif dağıtıldığında (üstte kolumda yaptığım gibi) bence şahane bir çerçeve oluşturuyor far için. Sadece farla yapılan smokey eyeslar bana çok silik geliyor, kalem desteği şart diyorum sevgili okurlar. Göz makyajı konusunda gerçek bir guru olan Sevgili B. yi buradan sizlerinde aracılığı ile uygulama koymaya davet ediyorum. Hadi B. kahve, bronz, altın karıştır bişeyler smokey eyes yap bize. Çağrımı da yaptıktan sonra herkese güzel bayramlar diliyorum. 
M.

1 yorum:

  1. Canım benim de ne zamandır aklımda makyaj yapıp fotoğraflamak ama hiç fırsat bulamadım, en kısa zamanda "her talep kendi arzını doğurur" dedirteceğim sana :p

    YanıtlaSil