15 Ağustos 2012 Çarşamba

Morhipo Alışverişim

Sevgili alışveriş tutkunları; 

Bugün sizlerle Morhipo'dan yaptığım alışverişi paylaşmak istedim. Daha önce pekçok yerde duymuştum Morhipo'nun diğer sitelerden farklı olduğunu ve siparişleri gönderirken şirin bir sürpriz yaptığını. 


Kutu son derece şıktı ve kargo siparişimin ertesi gününde elime ulaştı. 



Kutunun içinden bir minik kutu daha çıktı, içinde lokum vardı. Aldığımız ürünü ağız tatlılığıyla inceleyelim diye yapmış olmalılar bu jesti. Morhipo'da kargo parası yerine iki çorap seçiyorsunuz kendinize ve siparişle birlikte geliyor çoraplar. Yani kargo parasını daha nazikçe ödetiyorlar size, iki de çorabınız oluyor böylece.


Beymen'den aldığım bu pantolonun normal fiyatı 150 TL ve Morhipo'da 58 TL idi. Ben bu alışverişimde Morhipo'nun bana özür için hediye ettiği 20 TL hediye çekini kullandım ve 38 TL'ye tam pamuk bir Beymen pantolona sahip oldum. Hediye çeki konusuna gelince; daha önce yine bir Beymen kampanyasından cüzdan siparişi vermiştim. Cüzdan haftalarca gelmedi ve aradığımda stoklarda bir sorun olduğunu ve yakında tedarik edeceklerini bildirdiler. Ancak daha sonra bir maille siparişimin iptal edildiğini ve 20 TL hediye çekimin hesabıma yüklendiğini bildirdiler. Yaşanan aksilik beni sinirlendirmiş olsa da bu 20 TL işime yaradı gerçekten :D Buradan Morhipo'ya ulaşabilir, akıllı alışveriş klübüne üye olup avantajlı alışveriş yapabilirsiniz. 
M.

4 yorum:

  1. Güle güle kullan canım. Benim başıma hiç böyle birşey gelmedi ama sanırım ben 3. gün cıngarı kopartırdım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslinda kopartmak da gerekiyor. O donem yogunluktan fazla sakin davrandim. Daha once ayni durumla Markafoni'de de karsilasmistim. Haftalarca, siparis ettigim yagmur botlarina ulasamadim ve aradigimda beni durumdan haberdar ettiler. Tabi burada kotu olan bir diger durumsa kredi kartimizdan cektikleri paranin iade suresi 10 gunu buluyor. Elime gecmemis bir urun icin kartimin limitinden bir miktari bloke etmis oluyorum. GErcekten sinir bozucu. Neyse ki klasik ozur metodu olan hediye ceki isime yaradi :D

      Sil
  2. kaç kere Morhipo ya da Markafoni'den siparişlerimi iptal ettim hatırlamıyorum, hep bir aksilik hep bir arıza durumu.. Demek ki sadece beni bulmuyormuş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. malesef oluyor boyle durumlar, aslinda yeni donem favorim modagram ve bugun bir takipcimizin de belirttigi uzere zidaya adli site. Ikisi de basarili gorunuyor mevcut durumda, denemekte fayda var :D

      Sil