8 Ağustos 2012 Çarşamba

Chantecaille Flower Harmonizing Crem


İşte benim bu dünyadaki yolculuğumda en çok sevdiğim nemlendirici krem bu kremdir. Bir Vanilya Kutumdan çıkmıştı. En çok kokusunu seviyorum. Çok çok hafif bir karanfil ve gül suyu kokusunu andırıyor.


Vanilya kutudan çıkan boyu işte bu kadarcıkı. Ancak şurada 50ml'i 265tl'ye satılıyor. Benim için pahalı bir fiyat. Üstelik 50ml de gayet az. =) Herneyse bence pahalı demeye çalışıyorum.


Kremin yapısı yoğun. Çok kuru, kuru ve kuruya dönük nemsiz ciltler için ideal. Bu arada yağlı ciltle nemli cildi karıştırmamak lazım. Cildiniz yağlı olabilir ancak bu cildinizin nemli olduğu anlamına gelmez. Özellikle benim gibi kuru ciltli kadınlar erken yaşta kırışıklıklara sahip olmamak için ciltlerini bol bol nemlendirmeliler.

Krem cilt tarafından kolayca emiliyor. Ben genellikle makyajın altına kullandım. Benim cildimde herhangi bir iritasyona sebep olmadı ancak bir kaç alanda gördüğüm yorumlarda hassas ciltli olanlarda bazı kızarıklıklara hatta sivilceye sebep olduğu söylenmiş.

Yüze aşırı bir parlaklık vermiyor. Hoş bir görünüm sağlıyor. Paraben türevlerini içermiyor. Kolajen üretümüni yani cildin sıkılaşmasını ve yenilenmesini desteklediği vadediliyor.


İçeriği çiçek özleri, vitaminler, uçucu yağlar ve yosundan oluşuyor. Ancak tüm bunların yanında uygun fiyatlı rakipleriyle yarışamayacak kadar yüksek bir fiyata sahip. Sevgiler...
S.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder