10 Temmuz 2012 Salı

Too Faced-Temper Temper Far



Ne yazık ki uzun zamandır yazı yazamadım umarım bir daha bu kadar ara vermem gerekmez. Sephora indirime girince biz de kendimizi hemen Sephora'ya attık, ihtiyacımız olan olmayan, kendi adıma konuşursam olmayan şeyler aldık çıktık :)


Aldık çıktık dediysem bu yazması ve ya okuması kadar kolay olmadı, tabiri caizse her bir rafa yapışıp yapışıp kaldık. Her zamanki gibi S. karar vermeye çalışırken M. ile iyi melek kötü melek misali kızcağızın beynini yedik:

B: Al bunu al rahatlıkla kullanırsın.
M: Alma sakın sende bunlardan kaç tane var.
B: Bu renk var mı, yok.
M: Çok benzeri var, boşver.
B: Sen bi sussana.
M: Sen sus, almayacak.

S. ise bu sırada maç izlercesine bir B.'ye bir de M.'ye bakar. Ancaaak S. son perdede söz konusu makyaj malzemesini alır; B. sevgili M.'sini sevgiyle kucaklar, öper, üç arkadaş mutlu yaşamlarına yeni bir makyaj malzemesi görene kadar devam eder... :)


Bu yazımızın incisi Too Faced'in Temper Temper adlı farı. Uzun süredir bu renkte bir far almayı istiyordum M. ve S.'nin karşı çıkmasına rağmen aldım, oh dedim, huzura kavuştum :)


M. de daha önce bu farın farklı bir rengini almıştı ve iyi renk vermediğini söylemişti. Kesinlikle katılıyorum. Paletteki ışıltılı halini göz kapağında görebilmek için bir kaç kat sürmek gerekiyor.


Too faced'in her ürününde olduğu gibi bu farın da ambalajı pek sevimli. Ambalaj yönünden pek sevdim kendisini.


Fırçaya alırken ürün toz toz hale geliyor ne yazık ki bu nedenle dikkatli uygulamak gerekiyor; ya üst baş giyilmeden sürülecek bu far ya da önümüze çarşaf olur, peçete olur, önlük olur ama kati surette bir bez parçası gerilecek :)


Bir diğer kötü huyu ise göz kapaklarında bir süreden sonra toplanma yapması. Hem rengini iyi vermesi için hem de göz kapaklarında birikme yapmasın diye far bazı kullanmak en iyisi. Rengini sevdim ben, kat kat sürülmeden uygulandığında gölgelendirme yapmak için uygun. Tam rengini vermesi için daha yoğun uygulandığında da koyu makyajlar için uygun bir hal alıyor.


Aşağıda hafif bir sekilde gözümün dış tarafına uygulanmış hali var. Göz pınarından gözümün ortasındaki kısıma kadar uyguladığım far ise L'oreal'in altın renginde bir farı yakında onun da yazısını yazacağım. Buradaki rimel ise Essence'in "I Love Extreme Lashes" adlı rimeli.


Farı indirimden 20 liraya aldık, pigmentasyonu daha iyi olan farlar tercih edilebilir çünkü ben rengini beğenmiş olsam da rengini hemen vermemesi, toz toz olması yönünden beğenmedim. Ambalajı güzel, fazla bir beklentiniz olmadan alıvereyim gitsin derseniz beğenebilirsiniz :)
B.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder