11 Temmuz 2012 Çarşamba

Too Faced Amazing Face Fondoten - Warm Nude

Evet sevgili güzellik tutkunları,

Uzun bir aradan sonra yeniden sizlerle birlikteyim. Ara sıra tembellik yapıp sizlerden uzak kalıyorum ama boşluğu sevgili S. ve B. çok iyi dolduruyor. Gözüm hiç arkada kalmıyor :D
Bugün sizlerle Sephora indiriminden 20 TL'ye aldığım ve hayran kaldığım bir fondoteni paylaşmak istiyorum.


Sevgili B. ve ben sizlerle daha önce Too Faced farlarla ilgili deneyimlerimizi paylaşmıştık ve pek de memnun kalmadığımızı belirtmiştik. Ancak bu fondoten şahane !! Rengi tenimle tam örtüştü, yağsız yapısı sıcak yaz günlerinde yüzün yapış yapış olmasını önlemek açısından ideal ve tabi ki tüm Too Faced ürünleri gibi çok tatlı. 


İçeriğinde multimineraller ve A, E, C vitaminleri de bulunan bu fondoten benim açık ten rengimle birebir örtüştü. 


Bu kadar düşük bir fiyata inmesinin nedeniyse sanırım sadece Warm Nude renginin kalmasıydı ve bu renk benim tenim için biçilmiş kaftanmış :D Bu şirin mi şirin fondotenin normal fiyatı 50 TL civarı.


Tek sıkıntısı ele doğrudan dökülerek sürülebilmesi, bir pompası ya da minik bir dökme deliği bulunmamakta. Aşağıda bileğimdeki görünümü bulunmakta ve kapatılıcığının gerçekten yüksek olduğu da benim belirgin damar görünümümü azaltmasından anlaşılmakta :D


Sonuç olarak sevgili güzellik tutkunları, Too Faced Warm Nude fontoten benden geçer not aldı ve şu anda sürekli kullandığım fondoten olarak makyaj çantamda yerini aldı. Güzellik dolu günler dilerimm...
M.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder