2 Temmuz 2012 Pazartesi

Caudalie Gentle Cleanser


Bu şirin makyaj temizleme sütü eski bir Lila kutudan çıkmıştı. Ama ben kendisini o kadar sevdim ki, bitmesin diye mini mini kullanıyorum. Ben Caudalie markasını hiç bilmiyordum. Şurada bir çok ürünü mevcut. Yalnız ben mi sevdim diye Lila kutu'nun sitesinden baktım. Neredeyse herkes çok sevmiş.


Öncelikle içinde bir gram paraben yok. Yukarıdaki içindekilerin yanında içinde üzüm çekirdeği polifenolleri, buğday ekstresi,tatlı badem yağı, jojoba yağı, shea yağı, ayçiçeği ekstresi, tatlı limon, tatlı por bulunuyor.  Siyah nokta oluşturan ya da gözenekleri tıkayan maddelere dikkat ediyorsunuz sanırım ancak tek başına komedojen olup karışımla etki göstermeyen maddeler varmış. Yani tek başına içeriğe bakıp komedojenlik hakkında görüş bildirmek pek doğru olmayabilir. Üzerinde de malesef bu konuyla ilgili bir açıklama görmedim.


Yapısına gelecek olursak, kreminin yapısı oldukça güzel. Ne çok akışkan ne de çok yoğun. Temizleyiciliği gayet iyi. Göz ve yüz temizliğinde kullanılabiliyor. Waterproof rimelle denemedim ama diğer rimellerle gayet iyi sonuç verdi. Üstelik temizledikten sonra yüze muhteşem bir yumuşaklık veriyor. Gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum.

200ml'i 40tl ye satılıyor. Normalde temizleyicilere çok para vermediğim için parama kıyarsam alabilirim.
Sevgiler..
S.

1 yorum:

  1. cnmbenim 15 temmuz'a kadar devam eden çekilişimde caudalie ürünleride hediye ediliyor,göz at istersen:)

    YanıtlaSil