10 Temmuz 2012 Salı

The Body Shop White Musk Libertine Set


Hazır The Body Shop'ta indirim varken bu seti tanıtayım dedim. Öncelikle bendeki parfüm 'Eau de Toilette' ama aynısının 'Eau de Parfum' olanı mevcut. Bendeki 'Eau de Toilette' yani %1-7 arasında konsantre parfüm içeriyor be kokusu gayet kalıcı ve buram buram kokuyor, acaba 'Eau de Parfum' olan yani %7-15 arası konsantre parfüm içeren ne kadar kokuyordur. Bu arada 'Perfume' yani %15-40 konsantre parfüm içeren bir çeşidi yok.
Parfümün içeriği Türk Lokumu, kremşanti, kehribar, orkide, tiare çiçeği , Greyfurt çiçeği,ve misk özünden oluşuyor.  Çiçeksii bir koku olarak geçiyor ama bana göre çok da çiçeksi bir koku değil. Ama uzun süre ardarda kullanmamak kaydıyla seviyorum bu kokuyu. Ardarda kullandığım pek de hafif olmayan kokulardan bir süre sonra tiksiniyorum. Bu parfümle aramızda umarım böyle birşey olmaz.


Gelelim duş jeline. Jelin yapısı oldukça güzel. Bol bol köpürüyor. Sabun içermiyor ve bal içeriyor. Cildi kurutmuyor. Buram buram kokuyor. Duş jelinin buram buram kokmasını sevmeyenler için uygun olmayabilir. Ama ben çok seviyorum. Duştan sonra da o koku bir süre gitmiyor.


Sette bir de body lotion var. Akışkan bir yapısı var fazla yoğun değil, kolayca sürülebiliyor. Türk lokumu, orkide ve kremşanti kokuları ile oluşturulmuş. Kullandıktan bir süre sonra çok hafif olmak üzere alabiliyorsunuz kokusunu, hemen uçup gitmiyor. Nemlendiriciliği akışkan yapısına rağmen oldukça yüksek. Basmalı kapağı da kolay kullanım sağlıyor. Böyle basmalı kapaklı ürünleri çok sevdiğim için, biten ürünlerin kabına başka ürünler boşaltıp kullanıyorum bazen. mesela şunu basmalı bir kaba boşaltmayı planlıyorum.

Yves Rocher'in şu setiyle kıyaslayacak olursam, mimoza kokusunu yani Yves Rocher'in kokusunu daha çok sevdim ama parfüm kalıcılığı açısından bu set çok daha önde gidiyor. Yves Rocher'in ise duş jeli bir tık daha öndeydi benim için.

Bu seti 3 al 2 öde kampanyasından almıştım. 40tl'ye gelmişti. İndirimsiz fiyatının 60-70tl civarında olması lazım. Bol bayraklı bir de tanıtım filmi var.


Unutmadan The Body Shop'ta %50 indirim var. En çok satan ürünler listesi size fikir verebilir.
Sevgiler..
S.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder