24 Haziran 2012 Pazar

Yves Rocher Pur Desir De Mimosa Set


Böyle setleri sever misiniz bilmiyorum ama ben çok severim. Bu seti bana arkadaşlarım doğum günümde almışlardı. Çok da güzel bir de çantası vardı. Çiçek kokusu sevenler hemen denemeli. Hoş bir mimoza çiçeği kokusu bu setin tüm ürünlerine hakim.

Parfümü muhteşem kokuyor. Çok çok sevdim ama uçup gidiyor kokusu. Sanırım bu setin tek eksiği bu.


Duş jelinin kıvamı harika tam da benim bir duş jelinden beklediğim kıvam: fazla akıcı değil, renksiz ve kokusu çok ağır değil. Vücut losyonu da çok güzel kokuyor ve çok yoğun olmadığı için kolayca sürülüyor.

Sonuç olarak bu seti çok sevdim. Eğer parfümün kokusu kalıcı olsaydı, uzun yıllar bu kokuyu kullanabilirdim. Arkadaşlarıma bu set için çok teşekkür ederim. =) Hayatımızdaki tatlı insanlar olmasa hayat çekilmez olurdu.
S.

12 yorum:

  1. :) Güzel günlerde kullan canım benim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dus jelini bitirdim bile parfum de azıcık kaldı. Tesekkur ederim canım. :)

      Sil
  2. Bu arada The Body Shop'ta indirim var hani geçen indirimde kofreler vardı da almamıştık ya onlarda aklım kalmıştı benim yine indirimdeler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa gidelim gorelim oyleyse, mor set guzeldi :)

      Sil
  3. Ben bu setten bayağı önce anneme almıştım, arada kaçamak yapıp duş jelinden kullandığım oluyordu, kokusu çok güzel gerçekten, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Yves Rocherde de yaz indirimi başladı kızlar haberiniz olsun :)

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan arkadaşların güzel bir hediye vermişlerr :)

    Bloguma da beklerim :)
    http://ezgiyleguzellik.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım aynı şekilde düşünüyorum.

      Sil