17 Haziran 2012 Pazar

Too Faced Eye shadow Duo

Sevgili güzellik tutkunları,

Ben çok değiştim bu blog işi çıktı çıkalı. Bir makyaj malzemem bitmeden diğerini dahi almayan ben rasgele girdiğim Sephora'dan aa değişik bir markaymış alayım da blogda tanıtayım diyerek bir far aldım. Marka Too Faced, The Balm ve Benefit ürünlerini andıran ambalajları ve kutuları mevcut ancak Türkiye'deki ürün skalası henüz çok geniş değil anladığım kadarıyla. Bu cici ürünleri buradan inceleyebilirsiniz. Aynı zamanda Türk sitelerde dolaşırken  just-makeup'ta da ürünlere rastladım.


Dışı çok tatlı, Sephora'da aldığınız ürün adedince %20-30-40 indirim var. 


Bu da üst kapağı açılmış hali, I am a prisoner of my beauty!!! Güzelliğimin mahkumuyum :D:D mesaj çok hoş sevgili güzellik nehri severler. 


Sonunda kutudan çıktı küçük, tatlı farım :D Benim sıklıkla kullandığım kahve ve altına dönük krem tonlarından yana bir seçim yaptım. Erotica ve Silk Teddy renklerimizin adları.


Bu da kolumda uygulanmış hali, hoş ve ipeksi bir sürülümü var, dozunda parlak. Sime batmış gibi görünmüyorsunuz. Gelin görün ki çabuk uçuyor sanki sevgili güzellik tutkunları. Bu yazıyı yazarken koluma bir baktım çok hafif kahve kalmış :( Ama ben sırf blogumuz için 27 TL verip bu farı almıştım, uzun süre dayanmalı, hatta ben silmedikçe çıkmamalıydı :( Sanırım makyaj işini uzmanları S. ve B. ye bırakmalıyım ve onlar olmadan da pek bir şey almamalıyım :D
M.

4 yorum:

  1. Yerim ben seni M. :) Farın uçtu gitti mi seninnn :p Far bazı kullanırız farı sürmeden önce tatlım, sen silmedikçe çıkmaz hiç üzülme :)
    B.

    YanıtlaSil
  2. too faced farları beğenirim ben,gerçi rengini tam vermez ama kalitesi iyidir.Baz kullanırsan daha iyi olabilir:)

    YanıtlaSil
  3. Degerli yorumlarin icin cok saoll canim B. :)) farim uctu, kutusu kaldi:))

    YanıtlaSil
  4. Tesekkurler kozmetikperisi:) Baz iyi fikir sanirim, ben suruldugu zaman yapisip kalan farlari seviyorum sanirim. Too facedin dokusunu begendim aslinda yarin ilk makyajimi yapacagim :))

    YanıtlaSil