30 Haziran 2012 Cumartesi

Sephora Alışverişi


Perşembe günü M. ve B. ile alışverişe gittik. Sephora'da, Accesorize'da ve Body Shop'da güzel indirimler var. Ben yukarıdaki ürünleri aldım. Şeffaf ojeyi 5lira standından aldım. Aslında kararsız kaldım çünkü şeffaf ojeyi her yerden 2.5liraya alabiliyoruz. Ama ml i çok olduğu için almaya karar verdim.

Rimel ve suya dayanıklı rimel çıkarıcı seti 20lira. Rimel tam boy olduğu için bu setin fiyatı gayet uygun. Bir de Cargo allık, 8.9g. ve 20tl. Bunun yazısını daha sonra yazacağım ama rengini göstermek istedim. Allık ihtiyacınız varsa ışıltılı çeşitleri de vardı. Bu en matı. 


Sephora'dan alışveriş yapacaksanız, Sephora kart almayı da unutmayın. İlk birkaç kullanımda çok indirim yapmasa da zamanla %20 ekstra indirim kazanabiliyorsunuz. Bir kaç arkadaş aynı kartı kullanırsanız çok daha avantajlı oluyor. Çünkü kullandıkça indirimler artıyor.
 Sevgiler...
S.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder