27 Haziran 2012 Çarşamba

Nail Art-Polka Dots


Mavi, lacivert ojeleri kendime pek yakıştırmam ama bugün süreyim dedim. Sürmüşken de süslü bir şeyler yapayım dedim, ortaya bu çıktı :)


Tırnağın tümüne sürdüğüm lacivert oje Flormar 439 numara. Üstüne yaptığım noktalar için kullandığım ojeler ise yine Flormar'ın 387(altın rengi) ve 430(mavi) numaralı ojeleri.


Bu yazımı sevgili Artemis'le Oje Diyarı blogunun sahibesine ithaf ediyorum :)


İlk defa bu şekilde oje sürdüm, beğendiniz mi sevgili okurlarımız :)
B.

6 yorum:

  1. Yakışmış bence. Çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  2. Bayıldımmmmm .) Ben böyle noktalar yapamıyorum taktik ver banaaaa .)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım tabii söyleyeyim o kadar kolay yapılıyor ki :) Bildiğimiz toplu iğnenin arkasındaki top kısmıyla yaptım. Kalınca bir kağıdın üzerine noktalama yapacağım renklerden birazcık koydum sonra da batırıp batırıp tırnağıma baskı yaptım. Sen de yap hadi maşallah tırnakların çok güzel harika durur :)

      Sil
  3. :D Heeyy çok güzelller , açık renkli olarak mint pembe sarı sür sürüştür çık ohh bahar bahar ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım o renkler de birarada süper olur, bol bol bu şekilde oje süreceğim sanırım beğendim duruşlarını :)

      Sil