1 Haziran 2012 Cuma

Lancome Juicy Tubes

Nehrimizle güzelleşen sevgili okurlar :) Sizlere Lancome'un şahane dudak parlatıcısını sunmaktan mutluluk duyarım. Ultra parlak bu dudak parlatıcısı dudakları beslerken parıl parıl yapma özelliğine sahip, öte yanda tadı da şahane:) Dudak ürünleriyle ilgili yazılarımdan anlaşılacağı üzere ben rujları yiyorum, yedikçe güzelleşiyorum :) Sağlıksız bir eylem olsa gerek bu kısmı geçelim.


Biz kadınların bir dudak parlatıcısında en nefret ettiği şey  olan dudaklardaki yapış yapış hisse bu ürünle de kapılmak mümkün. Kokusu güzel, tadı güzel ee rengi nasıl diyecek olursanız; pek renk vermiyor hafif bir pembelik ve parlaklık vererek tatlı bir görünüm sağlıyor ve yine yaz makyajlarımız için ideal.


Kolumdaki şekliyle pek anlaşılamasa da parıltıları görebilmek mümkün. Ürünün fiyatına gelince, Lancome'un tüm ürünleri gibi biraz pahalı ve bana sorarsanız bu cins bir dudak parlatıcısı için Juicy Tubes'in fiyatı oldukça pahalı :) 50-60 TL arası bir ücret ödeyerek Boyner'den aldığım ürünü tavsiye etsem mi bilemedim :) Bu fiyata o uzun süre dudakta kalan, şahane rujlara da ulaşmak mümkün iken neden bir parlatıcı alayım ki diyorsanız... eee haksız da sayılmazsınız sevgili güzellik tutkunları.
M.

2 yorum:

  1. ruj yemeyen yoktur ki canım :))))

    YanıtlaSil
  2. kızlar ve kötü alışkanlıkları :)) erkekler ne çok şey kaçırıyorlar bir bilseler :D:D

    YanıtlaSil