1 Haziran 2012 Cuma

Lancome Effet Miracle

Lancome ürünlerinin büyülü dünyasında dolaşırken anlayacağınız üzere ben de bir Lancome tutkunuyum ve bir yeni keşfimi daha sizlerle paylaşmaktan mutluluk duyarım. Bana ABD'yi yeniden mi keşfettin diyenleriniz olacaktır sevgili güzellik tutkunları :) Bu ürünü yaklaşık 1 yıl önce edindim ve sıklıkla kullanmama rağmen henüz azı bitti çoğu duruyor. Buradan da anlayacağınız üzere yoğun bir ürün, azıcık kullanmamız, fondoten öncesi mükemmel bir baz hazırlamamıza yetiyor.


Cilde doğal bir ışıltı veren ürün, gözeneklerin ve lekelerin görünümünü hafifletiyor. İnce çizgi ve minik kırışıklıkların yarattığı huzursuzluğu gidermekte de üzerine yok (ya da vardır da ben henüz görmemiş olabilirim). Yağlı ciltlerdeki parlamanın da önüne geçen bu ürün, fondotenin kalıcılık süresini de uzatıyor.


Ürünün iki rengi bulunmakta; pembe ve turuncu. Cilt tonunuza uygun olanı seçebilirsiniz gördüğüm kadarıyla her ikisi de cilt tonunu dengelerken cilde pek de bir renk katmıyor. 


Gördüğünüz gibi son derece yoğun olan bu ürünün sadece parmağımdaki kadar bir miktarı tüm yüze uygulamak için yeterli. Kat kat boyadığımız yüzümüze yeni bir kat çıkmak isterseniz burdan buyrun güzellik tutkunları :) Sizler de benim gibi bu katı seveceksiniz. Fiyatı ben aldığımda 85 TL idi ve sanırım halen bu civarlarda.
M.

1 yorum:

  1. :))) kat kat boyama lafına çok güldüm. Gerçekten makyaj konusunda araştırdıkça yüzüme sürecek bir "kat" daha ortaya çıkıyor.

    YanıtlaSil