28 Haziran 2012 Perşembe

La Roche-Posay-Güneşten Koruyucu Nemlendirici


La Roche Posay'in ürünlerine karşı nötrüm, ne iyiliklerini gördüm ne kötülüklerini :) Şimdiye kadar yüz temizleyici jellerini ve nemlendiricisini kullandım olsalar da olur olmasalar da diye düşündüm. Bu krem 50+ SPF içeriyor, nemlendirmesi gayet iyi ancak kötü tarafları var: Çok yoğun ve sürünce yüz beyazlıyor bence.


Makyaj altına kullanılabilir, uygun bir ürün ancak üstüne renkli bir ten ürünü uygulanmayacaksa bir süre yüze oturup cilt tarafından absorbe edilmesinin beklenmesi gerekiyor. Bu ürünü sevgili annem aldığı için fiyatı ile ilgili bir malumatım yok ne yazık ki, bir ara sorup fiyatı aklında ise yazıyı güncellerim.
B.

6 yorum:

  1. Hangi cilt tipi için uygun bu ürün ? İçerik kısmında neler yazıyor ? karma ve yağlı ciltler için uygun mu ? gün içinde parlama yapıyor mu ? Yorumların eksik gibi geldi bana canım biraz daha açıklasan çok daha iyi olurdu :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben içeriğinin falan da fotoğraflarını çekip yazıyı revize edeyim canım en iyisi :) Bugün aceleyle yazmıştım haklısın, daha detaylı bir hale getireyim.

      Sil
  2. ben kullanmıştım çok sevdim bunu koruma açısından ama biraz ağır gerçekten..doktor verdiği için kullandım kötü yanmıştım da

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet koruma faktörü çok yüksek, koruma faktörü arttıkça doğal olarak yoğunluğu da artıyor.

      Sil
  3. Annem'e yazlığa gitmeden krem al dedim .) Tamam alırım dedi .) Gitmiş bronzlaştırıcı krem almış .) Ahh ahh .) Kader kısmet diyorum bende .)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Canım dediğini yapmış ama bir krem almış sonuçta :)

      Sil