16 Haziran 2012 Cumartesi

Geçişli Oje #2

İşte yeni denemelerim. İlk deneyimimi sizlere burada anlatmıştım. Bu kez alta zemin olarak bir renk sürüp o kurumadan üst tarafa süngerle ikinci rengi uyguladım.


Ben en çok siyah beyaz olanı beğendim. Alttaki base rengi iki kat sürüyorum. Böylece daha yavaş kuruyor.


Bence bu tarz uygulama çok şık. Son günlerde ojeden soğumuştum ama bu yöntem çok eğlenceli. Tabi son denememde ojeyi elimden düşürmeseydim daha iyi olacaktı. =) Yerde helezon şeklinde desen oluştu. Hemen kağıt havlu rulosuna atıldım. Annem görmeden asetonla da son rötuşları yaptım. Neyseki o görmeden temizledim. Bu da böyle bir macera oldu.


Son olarak bu gün LYS'ye giren tüm öğrencilere başarılar diliyorum. Ne kötüdür o heyecan hepimiz tattık. Umarım herkes gönlündeki okula girer ve de kimse beklemediği bir başarısızlık almaz... Sevgiler...
S.

2 yorum:

  1. çok değişik olmuş doğrusu. farklı görünüyo..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıyafetle kombinlenirse güzel olabilir bence, denemek oldukça keyifli tavsiye ederim =)

      Sil