11 Haziran 2012 Pazartesi

Fresh Line'dan Doğumgünü Hediyelerim


 Şimdi sıra bir türlü bahsetmeye fırsat bulamadığım bazı doğumgünü hediyelerimde :) Sevgili kızlarım benim kozmetik merakımı bildikleri için bana böyle güzel bir kutu hazırlamışlar, hediyelerinden biri bu kutuydu; şimdi bu dopdolu kutunun içindekilere kısa bir göz atalım, ayrıntılı yazıları da yakında :)


Nar özlü duş jeli ve nemlendirici süt çok güzel kokuyor, mükemmel bir ikili oluşturmuşlar. Duş jeli köpük köpük oluyor anında, nemlendirici süt ise cilt tarafından anında emiliyor, yağlı değil, sürümü çok kolay.


 Bunlar kutudan çıkan testerlar, henüz kullanmadım. Kullanır kullanmaz yazılarını hazırlayacağım.


 Banyo balistiği de çok güzel kokuyor. Bu banyo tuzları hem banyoda kullanmak için ideal hem de dolaplarda giysilere hoş koku vermesi için.


Sabunların fotoğraflarını çekebilmek için kullanmaya başlamadım, artık fotoğraf işi bittiğine göre hemen kullanabilirim :)


 Son olarak ise sevimli, minik kavonozundaki balm var. Çok hoş bir kokusu var, ağır değil, dudağı da sürüldüğü anda yumuşatıyor.


Sevgili kızlarım B, G, M, Z hepinize bu güzel hediyeleriniz için teşekkür ederim tekrar :)
B.

2 yorum:

  1. Munasip uyeyi kutlayalim diye geldim, ama banyo malzemelerine dayanamam ben...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. =) oldu oldu 32 oldu. Atlattık krizi. geldiğin iyi olmuş canım. Yakınında Fresh Line varsa bir uğra derim. Çok kaliteli ürünleri var. Fiyatlar biraz pahalı ama paramıza kıyacak kadar güzel bir dolu ürün var.

      Sil