27 Haziran 2012 Çarşamba

Esteé Lauder-Makyaj Temizleyici Losyon


Bugüne kadar gördüğüm belki de bundan sonra göreceğim en iyi makyaj temizleyicisinden bahsetmek istiyorum size sevgili okurlarımız :)  Esteé Lauder'in makyaj temizleyicisi gerçekten mükemmel.


Önümüzdeki günlerde tanıtacağım Maybelline'in bir rujunu hiç bir makyaj temizleyici ile çıkaramadım. Ruj 24 saat kalıcılık vadediyordu bence o rujla uğraşılmasa en az bir hafta kalır dudakta :) Sıvanıp kuruyup kalıyor çünkü.


O ruju çıkardıktan sonra benim diyen rimel üzerinde tuz ruhu etkisi yaratacağını söylemek istiyorum :)


 Fiyatı 80 lira civarında olmalı. Çok beğenerek kullandığım ve rahatlıkla önerebileceğim bir temizleyici.
B.

4 yorum:

  1. Estee'nin ürünlerini ço beğeniyorum,çok kaliteli çıkıyorlar.bu arada çekilişimede beklerim:)
    http://kozmetikperisi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Evet, gerçekten çok iyiler ben de çok beğeniyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Bir ögrenci olarak beni fiyatı beni aşıyor ama sen gule gule kullan .).)
    http://ojediyari.blogspot.com/

    YanıtlaSil