9 Haziran 2012 Cumartesi

Dikkat İndirim!



Şuradan ulaşabileceğiniz online Mango mağazasında %50'ye varan (bu sözden nefret ediyorum) indirim varmış.

Ayrıca Ankara'da olanlar için Optimum Ankara Mango Outlet mağazasında %70'e varan (yine varan) indirim dönemi 12 Haziran salı günü başlıyormuş. Mangonun outlet mağazalarında genellikle normal mağazalarından çok farklı ve kalite olarak daha düşük ürünler oluyor. Ama yine de güzel şeyler bulunabilir aklınızda bulunsun.


Bir de bu gün Rossmann'a gittim. Max Factor maskaralarda 14tl'ye varan indirimler varmış. Lipgloss Cube ve Crem Puff Pudra ürünlerinde %25 indirim varmış. Ayrıca 2 Max factor ürünü alımına parlatıcı hediye ediyorlarmış. Bu kampanyalar birleştirilip karlı çıkılabilir diye düşündüm. =)

İki Bourjois ürünü alımına da çanta hediyeymiş. İlgilenenlere duyurulur. Ben bu indirimleri Ankara Antares alışveriş merkezinde gördüm. Umarım tüm Rossmannlarda geçerlidir.

Ayrıca dün Murat Boz konseri vardı ama annemin alışveriş merakı yüzünden kaçırdım. Olsun annem mutlu olsun da =)...
S.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder