17 Haziran 2012 Pazar

1 kot, 1 ayakkabı, 4 kombin- 1

Sevgili alışveriş tutkunları,

Sevgili S. ve B. ile yaptığımız 1. Geleneksel Blog toplantımızda, farklı giysi kombinlerini de blogumuzda yayınlayabileceğimize karar vermiştik. Konuyla ilgili çalışmalar başlatıp, makyaj ve güzellik tavsiyelerini konunun uzmanı S. ve B.'ye bırakıp kendime başka bir yol çizeyim dedim:D İşin şakası bir yana, sizlerle son aldığım Mango ayakkabım ve çok sevdiğim Guess kotumla yaptığım 4 farklı kombini paylaşmak istedim. Benim gibi saten ve şifon seviyorsanız, hafiften şık olayım ama her ortamda da bulunabileyim diyorsanız, sezon renklerinden çekinmiyorsanız belki kombinlerim ilginizi çekebilir.


Yukarıda gördüğünüz saten dökümlü bluz, geçen sene Zara'dan 70 TL civarına alındı, bu sezon da aynı tarzda ürünleri Zara'da bulabilmek mümkün. Ben dökümlü kıyafetlerden hoşlananlardanım, dar kotlar, topuklu ayakkabılar ve dökümlü bluzlar genel tercihim. Guess kotumun rengini ve kesimini pek beğenirim, fiyatı 150 TL. Çanta babaannemden kalma sevgili moda tutkunları, 1970'lerden, deri bir çanta ve benim gibi eskiyi yeniyle karıştırmayı sevenler babaanne ve annelerinin eskilerini bi karıştırsınlar.


İşte bir diğer kombinim, burada H&M den 30 TL civarında bir para ödeyip aldığım, yaka kısmı payetli şifon bluzu görebilirsiniz, beline evde bulduğum halat benzeri kemeri bağladım, çanta olarak da Coach'tan aldığım ve severek taktığım, eskimesin diye gözüne baktığım çantamı kullandım. Coach Çanta'yı ben ABD'den 150 dolara almıştım, sanırım burada yaklaşık olarak 600 TL civarında.


Yine H&M'den 30 TL civarına aldığım şifon bluzum, 10 TL'ye aldığım renklimi renkli şalım ve sevgili babamın vakti zamanında aldığı Gucci çantam. Çantanın zamanı ve modası oldukça geçmiş olsa da arada sırada takıyorum, giysileri ve çantaları mümkün olduğunca uzun süre kullanmaktan yanayım, dolabımda 3 ila 6 yıllık giysilere ve babaannemden, annemden kalma tarihi eserlere rastlamak mümkün :D


Bluzum ve kotumun arkadan görünümü.


Veee ta taaa... :D İşte son kombinimiz ve en nadide parçalar bir arada :D Neden mi ? Bu resimdeki can alıcı, sezonun modası dökümlü, ceket benzeri bluz annemin nişanında giydiği takımın bir parçası. Çanta zaten babaannemden kalma :D Ceketin vatkalarını çıkarttım ve üzerindeki gülü söktüm, severek giyiyorum. 


Annem, ceketin takımı olan eteği de giymem konusunda ısrarlı olsa da henüz o kadar çıldırmadım güzellik tutkunları :D Taba ve turuncunun birbirine yakıştığını düşünenlerdenim, Siz ne dersiniz?

Kendimce ve kendime oluşturduğum kombinlerle sizlerle olacağım :D
M.

10 yorum:

  1. kombinlerin çok hoş ama ben babaannenin çantasını çok sevdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :D Babaannemin çantası benim de favorim, sanırım bu aralar bu tarz çantalar yeniden çıktı. Moda tekerrürden ibarettir :D

      Sil
  2. Sevgili M. Ne güzel bir yazı olmuş bu böyle. Gerçekten çok sevdim. O resimleri nasıl çektin sen tavandan iple mi sallandırdın kendini =D=D=D. En çok son kombini sevdim ben. Tüm renkler birbirini çok güzel tamamlamış. Yazı dizinin devamını dört gözle bekliyorum canım. =* öpyorum.
    S.

    YanıtlaSil
  3. sevgili S. resimlerle ilgili elestiri almamak ve sizlere en kaliteli goruntuyu verebilmek adina baya ugrastim :D Begenmene sevindim ve 1 pantolon-1 ayakkabi-4 kombin serisinin 2. postunu yayinladim umarim begenilir :D kocaman opuyorumm

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim, elimden geldiğince bir şeyler yapmaya çalıştım, beğenmene sevindim :)

    YanıtlaSil
  5. Kombinler çok güzel olmuş =) özellikle babannenin çantası ve annenin ceketini çok sevdim eskiler candır

    http://rosesapling.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Ben özellikle 2.kombinini sevdim. Şifon bluz, çanta ve ayakkabı hepi uyum içinde. O ayakkabıları neyin altına giysen uyum sağlar zaten, siyah bir bluzla da cok hoş olabilir. Babaannenin çantası da çok sade ve şık.Bana da beklerim cnm:)

    http://duyguygun.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım, ben de o şifon bluzu pek severim :) Elbette ziyaretine geliriz :)

      Sil