24 Haziran 2012 Pazar

Bepanthol-Vücut Nemlendirici Losyon


Bepanthol vücut nemlendirici losyon gerçekten mükemmel bir nemlendirici. Anında cilt tarafından emiliyor, yapış yapış hissi vermiyor ve gerçekten çok iyi nemlendiriyor.


Vücudunuz için bir nemlendirici arayışında iseniz kesinlikle öneririm. Dünyadaki en güzel kokulu krem olmayabilir, hatta kesinlikle değil :) Ancak sürer sürmez o koku uçuyor zaten o nedenle kokuya hiç takılmamak lazım zaten öyle çok da kötü değil kokusu ben sadece koku konusunda sorunluyum :)


13€ civarında bir fiyata almıştım hatırladığım kadarıyla, S. ile Watsons'ta 24 lira gibi bir fiyata görmüştük. Çok bereketli, çok iyi nemlendiren bir losyon.

İyi pazarlar diliyorum size sevgili güzel takipçilerimiz :)
B.

2 yorum:

  1. :) işte benim eeennn bayıldığım vücut losyonummm :) her gece yatmadan düzenli şekilde kollarıma ve bacaklarıma kullanıyorum (: eczanemizde.com da duş jeliyle beraber 27 tl bitince ordan alıcam bende :)

    YanıtlaSil
  2. Benim de sürekli krem sürmeyi alışkanlık haline getirmem lazım ama ne yazık ki öyle her gün kullanmıyorum aklıma gelmiyo :)

    YanıtlaSil