29 Mayıs 2012 Salı

Maybelline Color Sensational Lip Marker-480 Shy Red


Maybelline Color Sensational Lip Marker'ları burada ve burada bahsettiğim rujlara benziyor. Aralarındaki tek fark Maybelline'in bu rujunda balm olmaması.


Aynen kalem gibi, sürer sürmez ince bir tabakada tam rengini veriyor. Net ve mat bir kırmızı.


Kalıcılığı yüksek, saatler sonra bile rengini koruyor. Sıvı bir şey tüketildiğinde dudaklardan biraz sıyrılıyor ancak ilginç bir şekilde rengi soluklaşmıyor.


Rengi aşağıdaki gibi mat kırmızı, dudaklara doğal, sağlıklı bir renk veriyor.


Fiyatı 8,45 € idi ben aldığımda. Kullanışlı, kalıcı bir ruj. Dudaklarda doğal görünen mat bir kırmızılık için tercih edilebilir.
B.

2 yorum:

  1. ben türkiye de hiç görmedim bundannn :) var mı acaba

    YanıtlaSil
  2. Canım ben de burada hiç görmedim ama yakın bir zamana kadar Maybelline Color Tattoo'lar da burada yoktu ama geldi bunlar da yakın zamanda gelir diye düşünüyorum :)

    YanıtlaSil