30 Mayıs 2012 Çarşamba

Kozmetiklerinizin Kullanım Süresi Ne Kadar Kalmış? Öğrenmek Çok Kolay!

Bugün checkcosmetic.net sitesinden bahsetmek istiyorum, çok faydalı bir site. Kozmetiklerin bazılarının üstünde herhangi bir tarih belirtilmiyor ve ya biz ne zaman aldığımızı kullanmaya başladığımızı unutabiliyoruz. O zamanda aklımızda sorular beliriyor; bu bayatladı mı, ben bunu aldım ama üzerinde herhangi bir tarih yok ya kullanım süresi bitmişse gibi.

Bu sorundan kurtulmak için checkcosmetic.net sitesi çözüm yolu.


Örnek olması açısından ürün kodunu en rahat okuyabildiğim yukarıdaki far paletinin kodunu kullandım hesaplama için. Bu far paleti bana çok zarif bir hanımdan hediye olarak gelmişti, çok severek kullanıyorum :) Yazısı da yakında.

Şimdi sitede kalan kullanım süresinin hesaplanmasına gelelim. Far paletinin arkasında "A51" kodu yazıyor. Sitede ilgili alandan "Estée Lauder" markasını seçip kodu kısmına "A51" yazmak yeterli, site aşağıdaki şekilde sonucu veriyor.


Genel rafta kalma süresini ve daha ne kadar süre kullanılabileceğini gösteriyor. Benim için çok faydalı oldu, umarım siz de faydalı bulursunuz. Sınavlarımdan ben kurtuldum, en sonunda işimde aklımda okul olmadan odaklanıp çalışabileceğim; darısı S., M. ve tüm sınavlarından kurtulmayı bekleyenlerin başına diyorum :)
B.

2 yorum:

  1. ne kadar faydalıymış hakkaten(: hiç bilmiyordum böyle birşey olduğunu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de geçenlerde böyle bir sitenin varlığından haberdar oldum, hemen paylaşayım dedim :)

      Sil