21 Mayıs 2012 Pazartesi

Down Under Natural's Styling Mousse Esnek Tutuş Saç Köpüğü


Merhaba, Down Under Natural's benim ambalaj merakımın sonucunda tanıştığım bir marka. Keşke ambalajları kadar ürünleri de güzel olsa. Bir kaç post daha gelecek bu markayla ilgili.

Öncelikle sen oradaki koala sen ne şirin birşeysin. Koalalar gerçek olamayacak kadar peluş tipli değiller mi?


Gelelim köpüğe, üstünde esnek tutuş yazdığı için ben sandım ki uyguladığımda saçlarımın hem şekli bozulmayacak hem de yumuşacık olacaklar. Malesef beklediğim yumuşaklığı sağlamadı. Belki çok çok az uygulansa daha yumuşak bir tutuş sağlanabilir.


Yukarıda yazdığı gibi formülü gerçekten yapışkan değil. Bu açıdan sevdim ama ben bu köpüğü saçımı düzleştirdikten sonra saç diplerine hafif bir kabarıklık vermek için kullanmak istiyordum. Sert bir yapısı olduğu için bu amaçla kullanamadım.


Sonuç olarak memnun kalmadığım bir ürün oldu. Indirimden 10tl gibi bir fiyata almıştım. İndirimsiz fiyatı 17tl.
S.

2 yorum:

  1. ben de bu serinin sıvı jölesini çok merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
  2. ben pek jole kullanmıyorum saçlarım çok karışıyor ve çok fazla dökülüyor diye ama şimdi araştırdım sıvı jölesini çok güzel görünüyor =) her an aldanabilirim, bi çok kişi de memnun galiba

    YanıtlaSil